Knowledgebase
Contact met Soow
>
Contact met Soow
>
Knowledgebase
Search help:
Loading knowledgebase suggestions...
Geen mail ontvangen (spam)
Solution
Ik probeer een e-mailbericht te ontvangen, helaas komt deze niet aan. Wat kan er mis zijn?
Vaak wordt de afzender of de inhoud van het e-mailbericht gezien als SPAM bericht. Ons spamfilter zal het bericht dan verwijderen.
SPAM wordt altijd naar de spambox gestuurd van uw e-mailadres, deze kunt u inkijken wanneer u inlogt via webmail. Zit ook daar het bericht wat u zoekt niet tussen, stuur ons dan een ticket via dit systeem.
Voor 12mail accounts inloggen via:
http://webmail.12mail.nl
Voor ElecservNET.nl accounts inloggen via:
http://webmail.elecservnet.nl
Voor alle overige klanten
http://webmail.soow.nl
Related articles
Webmail 12mail en Elecservnet.nl
Instellingen 12mail.nl e-mailaccount
Article details
Article ID:
18
Category:
Knowledgebase
«
Go back
Powered by
Help Desk Software
HESK
, brought to you by
SysAid